    Subject: Re: Interwencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 12 Sep 2020 15:24:15 +0200

    > 2 i 3 są MZ konsekwencją zadymy, która wystąpiła z tą pierwotną dwójką.

    Zgodził bym się, gdyby nie pkt 3. Ktoś go musiał pobrać i z nim jechać.
    Wątpię, by mieli rzucony w radiowozie - chyba, że mieli inną interwencję
    i nie zdążyli zdać, ale to tak mało prawdopodobne, że niewiarygodne.

    > Teraz co jest dziwne, ten pierwszy P (P1) jest zasadniczo uprzejmy,
    > następuje pitolenie co on tam ogląda, M (mareczek) odpowiada. ze
    > nagrywa, P1, że czy jest świadomy, że ten tego jeśli to wrzuci gdzieś na
    > strony społeczne, M odpowiada, że jasne, nie ma problemu, P1 pyta dalej
    > od d.os. przy czym dodaje, jeśli pan ma, M twierdzi, że nie ma i wtedy
    > wygląda, że coś odebuje P2, który dotąd był z tyłu. Nie bardzo wiadomo
    > dlaczego dostaje się też koledze M.

    Dla mnie to wygląda na zatrzymanie osoby, z którą już były problemy z
    jakąś czynną napaścią, albo autoagresją. I stąd obezwładnienie, by temu
    zapobiec. Ale to domysł, a nie wiedza.

    --
    Robert Tomasik