  • Data: 2020-09-13 03:34:19
    Temat: Re: Interwencja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Sep 2020 09:43:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie ma czegoś takiego, jak "zatrzymanie celem ustalenia tożsamości".

    To co robicie, jak pytany mowi, ze nazywa sie Kowalski a dokumentow
    nie ma przy sobie ?

    > Ja bym pytał rejonowego właściwego dla miejsca zdarzenia. Tylko nie

    Sa trzy. Choc pod tym samym adresem ... liczyc, ze rzecznik jest
    jeden, czy od razu pytac regionalnej ?

    https://bialystok.sr.gov.pl/informacje/instytucje

    > wiadomo, czy w ogóle jakieś postępowanie prokuratorskie tu jest
    > prowadzone. Bo równie dobrze może być coś, czego na nagraniu nie ma i
    > uznano, że były podstawy do takiego działania.

    A "uznano" w jakim trybie i przez kogo ?

    > Toteż nie zakłada się go jakoś często.

    Czesto czy rzadko - nawet jeden przypadek na nietrzezwym to zagrozenie
    ... IMHO.

    > Możesz ździebko jaśniej? Chodzi Ci o zawiezienie trzeźwego na izbę? Po
    > pierwsze sensu to nie ma, bo tam badają. Po drugie

    Tak tam napisano. Wiec co - policjant liczyl, ze moze ma troche
    promili, i tam go zamkna?

    J.