  • Data: 2020-09-12 18:55:23
    Temat: Re: Interwencja
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do tego dochodzi celowe działanie, które sugerujesz. Po za tym
    > standardem jest to, że te kamery działają. Nie znajdziesz artykułu o
    > tym, że... kamera działała...Bo to mało
    > medialne. Jak nie ma nagrania, to zaraz włącza się wyobraźnia
    > dziennikarzy, co też tam się mogło dziać. Inaczej publikuj,ą nagranie i
    > już malutkimi czcionkami gdzieś sie sprostowanie pojawia.

    A ja Ty to sobie wyobrażasz, że kogoś będzie interesowało,
    że "przyszedł interesant" wyszedł i przeżył?
    Zainteresowanie wzrasta jak "interesant" ma problemy.
    I wtedy się okazuje, że nawet jak jest nagranie, to
    publikować je musi dziennikarz albo
    nagranie znika itp.

    > Generalnie CCTV ma bardziej prewencyjne oddziaływanie, niż faktycznie
    > stanowi dowód. :-)

    Po co sobie dokładać roboty.

    PS
    Uwielbiam czytać Twoje wybielające teorie :-)