  • Data: 2020-09-14 11:11:48
    Temat: Re: Interwencja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f5e17ce$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.09.2020 o 03:02, J.F. pisze:

    >Wyrywasz z kontekstu, a potem będziesz twierdził, ze to napisałem.
    >To,
    >że na filmie nie ma podstawy do zatrzymania nie świadczy o
    >bezprawności
    >zatrzymania. Facet różnie dobrze mógł pół godziny wcześniej zgwałcić
    >dziecko, a tu grzecznie siedział - co to do sprawy wnosi?

    A policjant o tym wiedzial ? Kazali mu szukac podejrzenego ?
    Bo nieuzasadnione zatrzymanie, to co to jest wedle KK ?

    No i czy policjant nie powinien podac powodu zatrzymania? A fonia tam
    jest ...

    >Nie mam zielonego pojęcia. To, ze Ty i ja nei znamy powodu
    >zatrzymania,
    >to nie dowód na to, ze go nie było.

    Jest i ciag dalszy
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/bialystok/bial
    ystok-brutalna-interwencja-policji-jeden-z-mundurowy
    ch-wrocil-do-pracy/2n6sr23
    Oryginal gdzies w Kurierze Porannym

    "Zdaniem funkcjonariuszy 42-latek był pod wpływem alkoholu. Do tego
    miał być agresywny i nie stosować się do poleceń lekarzy izby."

    A tam przeciez jeden pokazywal na kamere ... i nadal twierdza, ze
    agresywny ?

    "Śledczy skierowali już akt oskarżenia przeciwko policjantom.
    Prokuratura postawiła im zarzuty nieuzasadnionego użycia środków
    przymusu bezpośredniego. - Funkcjonariusze zareagowali w sposób
    nieproporcjonalny do stopnia zagrożenia oraz okoliczności związanych z
    podejmowaną interwencją - mówił nam niedawno Maciej Płoński z
    Prokuratury Rejonowej Białystok-Północ.

    Policjanci jednak nie przyznali się do stawianych zarzutów. Ich
    zdaniem, interwencja przebiegała w sposób prawidłowy. Tego zdania nie
    podzielali jednak biegli. - Głównymi dowodami obciążającymi
    oskarżonych był zapis monitoringu, opinia biegłego z zakresu
    stosowania środków przymusu bezpośredniego oraz zeznania
    pokrzywdzonego - mówił w rozmowie z "Kurierem Porannym" Płoński.

    Funkcjonariusze po interwencji zostali ukarani. Policjantom przyznano
    status o niepełnej przydatności do służby na zajmowanym stanowisku
    (oznacza to, że nie mogą odbierać nagród i wyróżnień, a w przypadku
    kolejnego przewinienia mogą mieć obniżone stanowisko), natomiast
    jednego z nich zawieszono w czynnościach służbowych.
    Tylko jednego, gdyż kolega funkcjonariusza - dowódca patrolu - tuż po
    interwencji odszedł na emeryturę.

    Policjant - jak informuje dziennik - wciąż jest na służbie. Pracuje w
    wydziale patrolowo-interwencyjnym. W przypadku wyroku skazującego
    grozi mu wydalenie ze służby."

    J.