  • Data: 2020-09-13 14:59:57
    Temat: Re: Interwencja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2020 o 03:02, J.F. pisze:

    > Na podstawie "moze czesto go zatrzymuja" :-)
    > Czyli przestepstwo ?

    Wyrywasz z kontekstu, a potem będziesz twierdził, ze to napisałem. To,
    że na filmie nie ma podstawy do zatrzymania nie świadczy o bezprawności
    zatrzymania. Facet różnie dobrze mógł pół godziny wcześniej zgwałcić
    dziecko, a tu grzecznie siedział - co to do sprawy wnosi?

    > Ale nadal zatrzymanie bez powodu ... czyli przestepstwo ze strony
    > policjantow ?

    Nie mam zielonego pojęcia. To, ze Ty i ja nei znamy powodu zatrzymania,
    to nie dowód na to, ze go nie było.

    > Moze w Bialymstoku co drugi radiowoz ma.

    Może. W życiu nie byłem w Białymstoku, o sprawdzaniu, co wożą w
    radiowozach nie wspominając.

    --
    Robert Tomasik