  • Data: 2020-09-13 14:54:07
    Temat: Re: Interwencja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2020 o 03:19, J.F. pisze:

    > Czyli osobnik znany policjantom, wiec nie mozna nawet twierdzic, ze
    > zatrzymali w celu potwierdzenia tozsamosci :-P

    Ile razy - w tym samym wątku - można pisać, że nie ma czegoś takiego.

    > A niekonieczne - moze po prostu siedzi z telefonem w reku - normalne.

    Ależ oczywiście. Zaraz się okaże, że ja należę do tych odmieńców, którzy
    jak siedzą z kolegą w ustronnym miejscu, to nie nagrywa okolicy :-P

    > I czy to uzasadnia zatrzymanie ?

    Zdecydowanie nie, natomiast zdecydowanie daje podstawy do przypuszczeń,
    że jednak wiele osób uważało to za zasadne. Oczywiście wszystkich
    siedmiu mogło się mylić, ale mimo wszystko zmniejsza to
    prawdopodobieństwo w mojej ocenie, a i daje podstawy, by uważać, ze
    jeśli nawet się pomylili, to istniały ku temu istotne powody.

    --
    Robert Tomasik