  • Data: 2020-09-12 21:27:48
    Temat: Re: Interwencja
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wnosząc po tym, co tu niektórzy wypisują, to takie przypadki są rzadsze
    > od tych, gdzie dostanie "po mordzie".

    Obraz Policji jaki utrwala się w medialnym przekazie
    bierze się z tych ciekawych z różnych powodów
    (najczęściej nieudolności policji czy nadużyć)
    przypadków a nie z opisów regulaminowych działań.
    Sam to przecież zauważasz, że nikogo nie interesuje
    jaj jest normalnie i tego się nie nagłaśnia - z wyjątkiem
    tych kilku przypadków jak policjant po służbie kogoś uratował.

    > Bo w Polsce puki co sądy orzekają, a nie widzowie.>

    Komentarz bez sensu. Co chciałeś przez to powiedzieć,
    bo nie odoniosłeś się do faktu, nagrania jak już staną się dowodem
    (ujawnione dzięki mediom) to w tajemniczy sposób znikają
    lub stają się nie do odczytania.
    Póki co orzekają sądy i nie chodzi o widzów, tylko o to, że
    policja ukrywa i niszczy dowody.

    > Z czym?

    Z obsługą dowodu. Trzeba się nim zająć, w odpowiednim momencie
    skasować itp

    > Miło mi :-)

    Szkoda, że nie dostrzegasz tej drugiej strony swojego pisania.
    Tej głupiej. Przykładowo napisałem powyżej, że policja ukrywa dowody
    i za chwilę odniesiesz się do tego wskazując, że wcale nie ukrywa, tylko
    może komendant uznał za stosowne, że na obecnym etapie śledztwa
    jeszcze nie trzeba sięgać do tego i lepiej zabezpieczyć niż ujawniać,
    bo to mogłoby zaszkodzić postronnym osobom a może zastosował się do
    dyrektywy
    superkomisji europejskiej, która przed publikacją nakazuje ustalić
    autora i trwały prace nad tym, żeby wykluczyć innych funkcjonariuszy
    i jeszcze kilka innych śmiesznych powodów wymyślisz.
    A jeśli chodzi o zniszczenie dowodów to już naprawdę może być milion
    przypadkowych przyczyn. I o ile jak się dowiem od Ciebie co się mogło stać,
    to mnie to śmieszy, ale jak konfrontuję to z rzeczywistością, to wesoło
    nie jest.

    I dodatkowo nie masz uczucia obciachu występując w tej roli.