    Subject: Re: Interwencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 12 Sep 2020 15:20:11 +0200

    W dniu 12.09.2020 o 10:02, J.F. pisze:

    > A co go tak czesto zatrzymuja? Bez powodu?

    Wiesz, bywają takie osoby. Czy tego akurat często zatrzymują, to nie mam
    zielonego pojęcia. Sprawa wygląda dla mnie o tyle zagadkowo, że na
    filmie nie widzę w ogóle powodu do takiej interwencji.

    > To mi wyglada na przekroczenie uprawnien, przesladowanie, i
    > potwierdzanie nieprawdy - bo cos trzeba chyba wpisac w powod :-)

    Na podstawie tego filmu? Tu nic nie widać. Przychyliłbym się może do
    tezy, ze policjant przesadził, gdyby nie druga załoga z tym kaskiem.
    Tego się standardowo nie stosuje. Co więcej przeważnie tego nie wozi się
    w radiowozie i pobiera od dyżurnego.

    No więc w tym "spisku" już by musiało brać udział sporo osób. Nie wiem,
    jak daleko jest to miejsce zatrzymania od jednostki, ale zwróć uwagę, że
    ten drugi patrol dość szybko przyjechał, czyli tak, jakby jechał z
    kaskiem zanim go zatrzymano.

    --
    Robert Tomasik