  • Data: 2022-08-09 02:44:25
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2022 o 17:00, Shrek pisze:
    > A jeśli było "nie dotykać urządzenie elektryczne"? Zresztą na razie nie
    > dyskutujemy o tym czy zabójstwo z zamiarem ewentualnym czy niumyślne
    > spowodowanie śmierci, a czy w ogóle da się powiązać duszenie i rażenie
    > taserem ze śmiercią (albo w analogii porażenie prądem). Z tego co
    > pamiętam to nawet biegli nie próbowali nie powiązać, tylko podali trzy
    > przyczyny - duszenie, rażenie taserem niezgodnie z "instrukacją obsługi"
    > i jako trzecią możliwość "delirium excited" czyli że "wzioł i umar". Tak
    > więc dwie były bezpośrednio powiązane z działaniami policjantów.

    Tego się nie ocenia na podstawie większości. Jak jest wątpliwość, to nie
    jest to dowód.

    > Na razie dyskutujemy o przyczynie śmierci. Zarzuty zabójstwa czy
    > nieumyślego spowodowania śmierci to oddzielna sprawa.

    Biegli jej nie znają. Ty chcesz to ustalić nie mając ani wiedzy
    merytorycznej, ani niem mając dostępu do dowodów?

    > Podobnie jak z rozdzielnicą i nagranym filmem że kolesia potrząsło a
    > potem zmarł?

    Biegły musi stwierdzić przyczynę zgonu . Tego się nie ocenia "na oko".

    > No ale go dusili i razili. I się nagrało.

    Moze któryś z nich jeszcze palił obok papierosa. Też szkodliwe.

    > To znaczy że za samo duszenie zabójstwo a jak jeszcze dodatkowo taserem
    > potraktujesz to nie da się ustalić i umorzonko? Brzmi jak plan zbrodni
    > doskonałej. Tylko działa chyba tylko jak zbrodnię popełnia policjant, bo
    > nie mam wątpliwości, że jakby to stachowiaki zaciągnęły do bramy
    > policjanta i tam związały dusiły i raziły prądem to wynik byłby jednak
    > inny.

    Ty o wielu rzeczach nie masz wątpliwości. A to, ze to ze zdrowym
    rozsądkiem się kłuci, to już Cie nie interesuje.

    --
    Robert Tomasik