  • Data: 2022-08-10 07:29:10
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo wiemy, z wysokim prawdopodobieństwem, że jak kogoś porazi normalny,
    > użytkowy prąd i on zemrze, to zwykle śmierć następuje właśnie z powodu
    > porażenia prądem. A w przypadku rażenia taserem nie ma takiego wysokiego
    > prawdopodobieństwa.

    W przypadku użycia zgodnie z procedurami wiemy. Natomiast nie trzeba być
    ansztajnem, żeby wiedzieć również że jak kogoś dusimy i razimy do skutku
    a potem on umiera, to również z prawdopodobieństwem graniczącym z
    pewnością umiera właśnie na skutek tortur. Nawet jeśli miał słabe serce
    i zszedł na zawał. Jak kogoś trafisz samochodem, a zginie na skutek
    uderzenia głową o krawężnik a nie o maskę, to jesteś winny spowodowania
    jego śmierci czy krawężnik?

    > Jak by były kryształowo czyste to pewnie w ogóle nie byłoby ani trupa
    > ani tematu.

    Czyli jakby jednak trup ma coś wspólnego z działaniami kulsonów?

    > No ale to poziom oceny etycznej, a uprawdopodobnienie przyczyn zgonu i
    > jego związku z tym co tam robili.

    No i jest uprawdopodobnione - przecież nawet biegli o tym napisali.

    > Potrzaktowanie nożem zabija. Potraktowanie taserem i podduszanie co do
    > zasady nie musi i jest częstą praktyką.

    Potraktowanie nożem też nie musi zabić, więc analogia... no taka sobie.

    > Ustalono, czy też spekulowano, że to mogło być to?

    Biegli tak napisali, więc chyba ustalili.

    > Płacisz i ktoś się zgadza dać się razić.

    Nie sądzę... Ale jeśli to wyniki powinny być w necie. No i biegli
    powinni się na te właśnie badania powołać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!