  • Data: 2022-08-09 06:53:06
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> A co konkretnie ma wykazać?
    >
    > Śmierć w wyniku porażenia prądem?

    A na jakiej podstawie - jak wykluczysz, że po prostu wzioł i umar a prąd
    poraził go jak upadał?

    > Dlatego są upubliczniane. Jakby wszystko było ok, to nikt by z tym do
    > prasy nie leciał.

    Za to kulsony zawsze w takich sytuacjach kłamią i są próby zamiecienia
    przez prokuraturę.

    > No tak samo np. taki metal, a jednak pewnie widzisz różnicę między
    > metalową podkładką a karabinowym pociskiem?

    Widzę. I tak samo widzę różnicę między wykonywaniem czynności przez
    policjantów a torturowaniem kogoś w kiblu na śmierć.

    > Skoro samo duszenie mogło wystarczyć to tym większe wątpliwości co ma z
    > tym taser wspólnego.

    To że został użyty wielokrotnie wbrew instrukcji i ustawie. Jakbyś kogoś
    udusił a potem potraktował nożem, to co - umorzenie bo nie można ustalić
    przyczyny zgonu?

    > To albo musiałem coś przeoczyć, albo manipulujesz (skoroś wyciął całą
    > argumentację), albo nie rozumiesz, że subiektywne sympatie nie są żadnym
    > obiektywnym kryterium oceny.

    Argumentację zostawiłem powyżej. Ustalono trzy możliwe przyczyny
    śmierci. Dwie są bezpośrednio powiązane z działaniami kulsonów, trzeci
    pośrednio. NIe udało się postawić zarzutów spowodowania śmieci. Bronisz
    tego rozumowania.

    > Nie wiem, pewnie i na ludziach.

    Jakoś nie sądzę, jak by miało takie "badanie" wyglądać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!