  • Data: 2022-08-10 13:34:24
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Aug 2022 11:52:44 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dla mnie większym problemem jest sam fakt, że bezsensownie używano ŚPB,
    > niż to, że zmarł ten człowiek.

    popatrz jaka policyjna nowomowa.
    Bezsensowne uzycie ŚPB.

    A to, ze policjanci torturowali aresztowanego, to ci przez gardlo nie
    przejdzie?

    > Tam brakło jednego mądrego, co by im powiedział, jak to dobrze zrobić.

    Tzn co mial powiedziec - jak dobrze torturowac,
    czy "przeciez tak nie wolno"?

    > Ustalono by, jakby wskazano jedną. To, ze abo go zabili, albo zmarł,
    > albo coś się popsuło, to nie jest ustalenie. To jak góralska prognoza
    > pogody - "albo bedzie słońce, albo deszcz".

    Jakos tak malo prawdopodobne, aby mlody czlowiek sam z siebie zmarl
    akurat w tym dniu, a nawet godzinie.

    Wiec kto zawinil?

    J.