eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 04:24:31
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-16, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    > przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    > doskonały argument. Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu

    Argument jest klasy, to samochód i tamto samochód. Kwestia pozornych
    analogii. Na to nie poradzą żadne przepisy.

    > Tym niemniej dalej areszty nakładały sądy a nie politycy. I lepiej niech
    > tak zostanie.

    No po to ziobro chce zawłaszczyć te sądy.

    > Akurat decysowanie przez partię a nie powołane do tego organy to
    > mikrozarządzanie.

    To zawłaszczenie i brak niezaleznych sądów, a nie mikrozarządzanie.

    > Ale to nie jest powód żeby popierać złe przepisy. Choćby komuchów dawno
    > już nie ma, a mnóstwo przepisów po nich zostało.

    One niekoniecznie są złe. Nie da się wszytskiego zdefiniować.

    > Nawet w najwiekszych dyktarurach dyktator nie jest w stanie zagarnąc
    > calości dla siebie.

    Tzn?

    > Przecież to właśnie robią.

    I tu mikrozarządzanie nie pomoże.

    > Raczej nie - po prostu brakuje głosów, więc go tolerują.

    Mają spory odsetek wyborczych eurosceptyków i takie głosy się też liczą.

    --
    Marcin