eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 13:53:48
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie to wszystko jest o wiele bardziej skomplikowane, niż próbują
    > przedstawiać nasze media i dlatego pomysły polegające na wycinaniu jakiś
    > źródeł informacji tylko z tego powodu, że są inne, niż my przekazujemy
    > nie wydają mi się najlepszym pomysłem.

    Ale rozumiesz, że teraz byle szur powołuje się na "inne źródła
    informacji" twierdząc, że one są po prostu inne - czyli w domyśle równie
    wiarygodne i rzetelne, tyle że inne?
    Kompletnie ignorując to, że nie są "inne", lecz celowo produkują bzdury,
    i kłamstwa.

    Masz przykład grupowego szura antyszczepionkowego, który co i rusz
    przytacza jakieś brednie z tych "innych źródeł informacji" w stylu:
    "gdzieś widziałem badania, które mogą pokazać, że gdyby te badania
    zrobiono, to w szczepionkach znaleziono by chipy, czy cośtam/że covida
    nie leczono znanymi lekami bo lekarzom zabroniono"... itd. itp. bzdury.

    Tłumaczyłem to już wielokrotnie, że te "inne źródła informacji", to nie
    są tylko zwyczajnie "inne" źródła informacji zasługujące na równe
    traktowanie, czy że wręcz należy je traktować, jako źródło
    konkurencyjnej, równie uprawnionej wiedzy. Ba, szurstwo te ścieki
    przedstawia jako właśnie bardziej wiarygodne i jako jedyne wiarygodne,
    równocześnie negując fakty.
    I co ciekawsze, domagając się równego traktowania tych "innych źródeł
    informacji" twierdzą, że to w tych normalnych źródłach kłamią...

    To nie jest tak, że "inne źródło informacji" piszące np. o płaskiej
    Ziemi jest po prostu zwyczajnym innym źródłem informacji.

    Może kiedyś zrozumiesz, że nazywanie tych ścieków "źródłem informacji",
    to zwykłe semantyczne nadużycie. Szury robią to celowo, a pożyteczni
    idioci nieświadomie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr