eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 14:54:58
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 13:53, Kviat pisze:
    > Tłumaczyłem to już wielokrotnie, że te "inne źródła informacji", to nie
    > są tylko zwyczajnie "inne" źródła informacji zasługujące na równe
    > traktowanie, czy że wręcz należy je traktować, jako źródło
    > konkurencyjnej, równie uprawnionej wiedzy. Ba, szurstwo te ścieki
    > przedstawia jako właśnie bardziej wiarygodne i jako jedyne wiarygodne,
    > równocześnie negując fakty.

    Problemem, którego moim zdaniem nie ogarniasz, jest to, że czasem trudno
    jednoznacznie stwierdzić, które źródła są inne, bo produkują bzdury, a
    które są inne, bo bzdury produkują te źródła, które Ty uważasz za
    wiarygodne.

    Nikt z nas nie zna się na wszystkim. Ja się znam na niektórych rzeczach
    i gdy w obszarze, w którym uważam się za specjalistę znajduję w danym
    źródle głupoty, to mam podstawy sądzić, ze w obszarach, o których nie
    mam zielonego pojęcia oni również głupoty wypisują, bo niby czemu
    mieliby szczególnie mądrzej psica.

    --
    Robert Tomasik