eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 07:54:35
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 04:07, Marcin Debowski napisał:

    > Różnica jest taka, że RWE słuchały elity, a RT jest niczym innym jak
    > narzędziem do manipulacji mas.

    Tak samo jak TVN i TVP - też powinny być zablokowane, bo manipulacja tam
    zachodząca jest kilka poziomów wyżej, bo są popularniejsze w pl niż
    strona, o której większość się dowiedziała w momencie, gdy ją zablokowano...

    A tak przy okazji - brak właściwych - zgodnego z zasadami praworządności
    - procedur spowoduje, że za chwilę będzie blokowane wszystko co nie jest
    po myśli partii - w zasadzie już jest - jak pisałem w podwątku - inaczej
    nazwać blokady wrealu24.pl (co by o nich nie sądzić) właśnie taka jest.
    Nie ma żadnego merytorycznego uzasadnienia, a właśnie brak procedury
    sprawie, że nie ma nawet gdzie się odwołać, bo decyzji nikt nie wydał!
    --
    http://zrzeda.pl