eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie wrealu24.pl - skasowanie delegacji z domeny pl ? [nask.pl]
  • Data: 2022-05-17 12:19:42
    Temat: Re: Blokowanie wrealu24.pl - skasowanie delegacji z domeny pl ? [nask.pl]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:
    > W dniu 17.05.2022 o 04:07, Marcin Debowski napisał:
    [...]
> [...]
    > tam zachodząca jest kilka poziomów wyżej, bo są popularniejsze w pl
    > niż strona, o której większość się dowiedziała w momencie, gdy ją
    > zablokowano...
    >
    > A tak przy okazji - brak właściwych - zgodnego z zasadami
    > praworządności - procedur spowoduje, że za chwilę będzie blokowane
    > wszystko co nie jest po myśli partii - w zasadzie już jest - jak
    > pisałem w podwątku - inaczej nazwać blokady wrealu24.pl (co by o nich
    > nie sądzić) właśnie taka jest. Nie ma żadnego merytorycznego
    > uzasadnienia, a właśnie brak procedury sprawie, że nie ma nawet gdzie

    Jak rozumiem wrealu24.pl jest _technicznie_ blokowane inaczej. To jest
    domena pl i tam (już) nie ma delegacji/odesłania z domeny pl do domeny
    wrealu24.pl. IMHO _Prawnie_ sprowadza się do tego że zamiast nękać
    wielu operatorów telemkomunikacyjnych niezależnie blokujących zapytania
    DNS można prawnie nękać jednego operatora DNS-domeny pl czyli nask.pl.
    NASK skasował delegacje DNS? Zażądać przywrócenia _z odszkodowaniem_
    [np. zwrot kosztów inwestycji w nową zablokowaną wersję portalu] od NASK
    a NASK w zębach pisemko z ABW przyniesie odrzucając od siebie gorącego
    kartofla winy.

    Jak poznać stronę prawdziwie opozycyjną w RP3? Nie korzysta z domeny pl
    z operatorem pod jurysdykcją RP3 :-)

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-wrealu
    24-pl-kto-to-jest-marcin-rola-rosyjski-agent-oskarze
    nia

    --
    A. Filip