eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 10:38:59
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > No właśnie nie ma tam nic co zachęcałoby w miarę rozwiniętą osobę do
    > regularnego korzystania, a osoby, które bezboleśnie obejdą wszelakie
    > ograniczenia zwykle mają źródła informacji, którym wiedzą, że mogą
    > bardziej ufać. Jak jesteś zdeterminowanym putinofilem to też masz swoje
    > źródła, bardziej ekstremalne niż RT. RT jest w zasadzie dla
    > bezkrytycznych, niczym nie wyróżniających się mas.
    > [...]

    Nie znasz zasad
    1, Najważniejsze (za) często jest to czego (media) nie mówią
    2. Tylko wróg (bolesną) prawdę ci powie
    AFAIR Ja na rt.com zaglądałem raz na miesiąc dwa żeby sprawdzić czy
    media znowu wycinają jakieś kluczowe "detale" jak Sylwestra w Kolonii.
    "Zwrócić uwagę" na to czego brakuje gdzie indziej może nawet źródło z
    "(bardzo) ograniczonym zaufaniem".

    --
    A. Filip