eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 14:45:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2022 o 22:20, Shrek pisze:

    > Bo była z dupy. RT to po porostu ściek propagandowy a nie żaden
    > slikroada ani storna z pedo.

    Nie. To nie jest "po prostu" ściek propagandowy.

    Jest różnica między propagandą "obniżamy wam podatki/cena lokomotyw
    spadła/ten kandydat na radnego jest fajny, bo nosi ładne okulary", a
    pochwalaniem i usprawiedliwianiem tortur, gwałtów i morderstw.
    (Tak, wiem, już pisałeś, że tam nic nie ma o torturach i gwałtach, ale
    nie wierzę, że nie rozumiesz o co chodzi. A jeżeli faktycznie nie
    rozumiesz na czym polega to pochwalanie i usprawiedliwianie, to znaczy,
    że zbyt optymistycznie oceniłem twoje możliwości intelektualne - o
    jakieś trzy rzędy wielkości za dużo).

    Uważam, że usprawiedliwianie wojny, podawanie jakichś z dupy wziętych
    pretekstów, że niby trzeba było zaatakować Ukrainę bo cośtam, ukrywanie
    tego co tam wyprawia ich armia, niczym, kompletnie niczym się nie różni
    od stron pedo. A wręcz jest to jeszcze bardziej obrzydliwe, bo
    przeciętnemu człowiekowi próbuje się wmówić, że jest to zwyczajne źródło
    informacji, a tylko trochę inne od reszty.

    Skutek jest taki, że co i rusz jakiś kretyn bredzi, że "nie wszystko
    jest takie czarno białe, bo skoro cywilom dają broń, to cywil przestaje
    być cywilem i staje się żołnierzem".
    Jakby jego bratu połamali kostki żeby nie mógł uciec, siostrę, córkę i
    żonę zgwałcili, to od razu by mu się rozjaśniło w tym głupim łbie.

    https://oko.press/sladami-rosyjskich-zbrodni-kiedy-z
    aczelismy-strzelac-jej-w-nogi-wszystko-wyspiewala/
    https://oko.press/sladem-rosyjskich-zbrodni-2-kobiet
    a-nie-da-rady-5-zolnierzom-lepiej-sie-nie-bronic-bo-
    bedzie-gorzej/

    > Czyli reasumując nie popierają gwałtów przez zaniechanie, dlatego chcesz
    > ich zamknąć, żeby bardziej zaniechywali...

    Jakie, kurwa, zaniechanie?
    Przecież usprawiedliwiają tę wojnę. Wręcz twierdzą, że był konieczna.

    Ja pierdolę...

    > Zrozum - ja nie mam po ludzku nic przeciwko, żeby ich zbanować, ale
    > niech odbywa się to z jakimś poszanowaniem elentarnych zasad prawnych i
    > logiki.

    Ja pierdolę...
    Ban został nałożony na poziomie UE.
    Realizacja, czyli jak zablokować, pozostaje w gestii poszczególnych państw.
    Ma być zablokowane, bo takie jest prawo.
    Twierdzisz, że wprowadzenie jakieś prawnego obowiązku jest łamaniem
    prawa? Że to jakiś lokalny pisowiec sobie z nosa wydłubał?
    To była jednogłośna decyzja przedstawicieli wszystkich państw członkowskich.
    Czego jeszcze potrzebujesz, żeby stwierdzić, że to prawo/nakaz zostało
    wprowadzone zgodnie z prawem?

    Że to miała być decyzja jakiegoś sądu? Jakiego? Rejonowego w
    Pierdziszewie Wielkim? Przecież sądy działają na podstawie prawa...

    https://www.consilium.europa.eu/pl/press/press-relea
    ses/2022/03/02/eu-imposes-sanctions-on-state-owned-o
    utlets-rt-russia-today-and-sputnik-s-broadcasting-in
    -the-eu/

    "Aby uzasadnić i wesprzeć agresję wojskową wobec Ukrainy, Federacja
    Rosyjska podejmuje ciągłe i zdecydowane działania w zakresie
    dezinformacji i manipulowania informacjami wymierzone w członków
    społeczeństwa obywatelskiego UE i państw sąsiadujących, poważnie
    wypaczając fakty i nimi manipulując."

    > BTW - to raczej maeriały ukrainców (którym kibicuję) spadają z tłitera,

    To może trzeba zrobić porządek z tłiterem.
    Już od dłuższego czasu toczy się dyskusja, że w końcu trzeba coś zrobić
    z mediami społecznościowymi, skoro sobie z nie radzą (pisząc ogólnie: z
    fejakmi, bezczelnymi kłamstwami, czy np. z traktowaniem faszystowskich,
    rasistowskich itp., w tym np. antyszczepionkowych treści jako
    zwyczajnych "innych źródeł informacji").
    Wiadomo, że nie są to sprawy proste, ale wiadomo, że coś zrobić trzeba.
    Prędzej lub później.

    > bo czasami to raczej powinny lądować na sadolu (kacapy dobrze wysmarzone
    > itp).

    Jest akcja jest i reakcja.
    Nie można zapominać co jest przyczyną.
    Nie twierdzę, że takich treści nie powinno się usuwać. Twierdzę, że
    takich treści by nie było, gdyby właśnie nie te kacapy. Więc nie trzeba
    by było ich usuwać.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr