  • Data: 2022-01-26 01:36:59
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Normalnie - jak się robi arty per review to jest tam abstract, dejta,
    > metodyka badan, autor i data. A nie "według ekspertów szczepionka
    > zapewnia zanczącą ochronę dla nowywch wariantów" podpisaco "sec/asa" bez
    > daty.

    Tak to się robi regularną publikację, a nie materiał edukacyjny.

    > W tym, że "ważność" szczepionki jest 1 rok, a "wytrzymać" musi 5
    > miesięcy. Po prostu 28 dni jest nie reprezentatywne, skoro wiadomo że
    > znacznie spada z casem a busterka nawet jakbyś brał taśmowo to możesz
    > dopiero po 5 miesiącach.

    No a jak mają ją zrobić po dłużysz czasie skoroomikron to ze 2 miesiące
    dopiero?

    > Może i za wcześnie, ale kwiatek sypie takimi artykułami jak z rękawa;)
    > Nie zastanawia cię to?

    Daje co zna a jest dostępne. Ja bym zciął krótko, że chyba och..ałeś
    spodziewając się wysypu rzetelnych badań i ich publikacji w 2 miech od
    wystąpienia nowego szczepu :)

    > Pisałem o tym jako potencjalnym wyjasnieniu. Ale tak czy inaczej per
    > saldo wynika że nie działa w zakresie zapobiegania zakażeniom i
    > chorobie. Zresztą wygląda na to że za chwilę wsyscy przejdą omicrona
    > niezależnie od szczepień.

    No taka zdaje się jest najnowsza narracja skoro już się wieści koniec
    pandemii tu i ówdzie, np. w Niemczech.

    > Nie sądzę, żeby było, ale masz rację kupy się trzyma. tylko oznacza, że
    > skutecznośc szczepionki w zakresie zapobiegania chorobie jest tak niska,
    > że "społecznie" pomijalna.

    Jeśli ta choroba to katar to pewnie jest niska. Jeśli systemowa
    niewydolność organizmu i konanie pod respiratorem, to chyba jednak nie
    taka niska.

    Pewnie by się przydało.

    --
    Marcin