  • Data: 2022-01-26 06:57:57
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak to się robi regularną publikację, a nie materiał edukacyjny.

    No tak. A co pisał kwiatek że jest? Pamiętam, że każde źródło, które nie
    było zrecenzowaną publikacją i na które powoływali się nieszczepy było
    odrzucane jako antynaukowy śmieć (i na ogół słusznie). No a teraz
    kwaiatek rzuca artami pod którymi nie ma nazwiska i są nie na temat i
    jest dobrze?

    > No a jak mają ją zrobić po dłużysz czasie skoroomikron to ze 2 miesiące
    > dopiero?

    A mało to ludzi, którzy szczepili się pół roku temu i jeszcze trzeciej
    dawki nie wzięli?

    > Daje co zna a jest dostępne.

    No własnie nie daje, bo w żadnym arcie nie padł
    XX%_95Cl_agaist_infection_ a o tym dyskutujemy. Jeśli już padały jakieś
    dane to o hospitalizacjach i zgonach, ale nie o tym rozmawiamy bo tu się
    zgadzamy.

    Ja bym zciął krótko, że chyba och..ałeś
    > spodziewając się wysypu rzetelnych badań i ich publikacji w 2 miech od
    > wystąpienia nowego szczepu :)

    Ale ja się nie spodziwam! Mówię że moim zdaniem ich nie ma! Kwiatek
    twierdzi że są i sypie jakimiś nie na temat.

    > No taka zdaje się jest najnowsza narracja skoro już się wieści koniec
    > pandemii tu i ówdzie, np. w Niemczech.

    To w sumie też było do przewidzenia. Oczywiście łatwo komentować po
    fakcie, ale w sumie to naturalna droga dla tego typu epidemii.

    > Jeśli ta choroba to katar to pewnie jest niska. Jeśli systemowa
    > niewydolność organizmu i konanie pod respiratorem, to chyba jednak nie
    > taka niska.

    Bez znaczenia - jest po prostu nieskuteczna w zakresie infekcji i tyle -
    liczby przypadków nie zmienia a jeśli już to w sposób statystycznie
    nieistotny - jak ma jebnąć przy powiedzmy 1000 to nie ma znaczenia czy
    masz 1200 czy 1210. Jest za to skuteczna w zakresie zapobiegania
    ciężkiemu przebiegowi i tu jest społecznie użyteczna. W mojej opinii
    powinna być po prostu na liście obowiązkowych i tyle. A nie jakieś
    nieprawne prześladowanie nieszczepów. Przy okazji - był fajny art na
    gazecie.pl. Z wykresów wunikało, że "służbę zdrowia" zalewają "emeryci"
    60+. Ci poniżej nie mają znaczenia dla obciążenia szpitali (nieważne
    zaszczepieni cyz nie) bo jest ich po prostu garstka w porównaniu z
    resztą. A ci emeryci mnie załapali kowida raczej w siłowniach, kinach i
    teatrach. No śmiało - niech policja kontroluje certy przed kościołami
    jak władza ma takie kohonesy:P

    > Pewnie by się przydało.

    W pogonieniu piorów w pisdu:P Przecież w całej szopce chodzi o to jak
    pozbawić ludzi podstawowych praw po uważaniu ot tak. A jak już raz
    przejdzie to... i nie nie mów, że jestem szurem. Jeśli władza ustanowi
    prawo umożliwiające jej popełnienie jakiegoś kurewstawa (nawet jakby w
    dobrym celu, ale w tym przypadku tak nie jest) to jest tylko kwestia
    czaasu aż to kurwestwo zostanie popełnione. Change my mind:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.