  • Data: 2022-01-26 08:03:31
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 18:44, Kviat napisał:

    > Podaj je.
    > Albo lepiej przestań bredzić.

    nawet jak już mówimy o leczeniu skutku (a nie przyczyny), to choćby
    podanie głupiego tlenu - do czego respirator nie jest potrzebny, a jak
    pisałem, w przypadku tej przypadłości wręcz szkodliwy. Radzę poszukać co
    na ten temat mówią lekarze z doświadczeniem.

    > Doświadczeni lekarze twierdzą, że pod respirator nie podłącza się
    > człowieka bez powodu.

    podłącza się ze względu na niską saturację, ale w tym wypadku nie bada
    się skąd ona się bierze, a to jest właśnie błąd opisywany przez wielu
    lekarzy.

    > Twierdzisz, lekarze specjalnie je psują przed podłączeniem pacjenta?

    nie, twierdzę, że wielu nie ma na to czasu, by wyregulować sprzęt do
    danego pacjenta, bo zajmują się zbyt wieloma rzeczami, a źle
    wyregulowany respirator może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Pomijam już,
    że tu co innego jest przyczyną niskiej saturacji, więc zwykłe podanie
    tlenu w 99% przypadków, gdy trzeba w ten sposób niwelować skutki,
    wystarcza, a wręcz jest bardziej wskazane. I to niezależnie od tego
    jakie teorie co do przebiegu samej choroby mają specjaliści - obecnie
    większość z nich mówi to samo.

    --
    http://zrzeda.pl