  • Data: 2022-01-26 06:38:37
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak nie ma to nie ma, bo za wcześnie.

    No jak nie ma, to nie ma i trzeba po prostu powiedzieć "nie wiemy bo nie
    ma". Natomiast kwiatek sypie cały czas artami nie na temat.

    > Czy to oznacza, że powinno się
    > przyjąć, że obecne szczepionki nie chronią w ogólę

    Jeśli na to wskazują dane, to tak - a przynajmniej należy się z tym
    liczyć. I prawdziwi eksperci się liczą, skoro spodziewają się, że 80%
    populacji europy przejdzie omikrona.
    > więc puszczamy
    > wszystko na żywioł?

    I tak w sumie jest już puszczone. No właśnie o tym piszę, że należy
    zarządzać pandemią na podstawie realnych przesłanek a nie naszych
    zawiedzionych nadziei o skuteczności szczepionek. Już w sumie wiemy, że
    w obecnej postaci nie powstrzymają rozprzestrzeniania epidemii, bo w tym
    zakresie (powstrzmania infekcji i transmisji) po prostu nie działają.
    NIe działają i nie będą działać niezależnie czy w kinie i siłowni czy
    gdziekolwiek indziej. Po prostu nie.

    > Inaczej: nie wiemy w jakim stopniu zaszczepienie zwiększy szanse, że
    > babcia nie zachoruje. Mozemy się spodziewać, że w jakimś te szanse
    > zwiększy, ale nie wiemy czy w stopniu istotnym.

    Czyli nie mamy żadnych realnych podstaw żeby twierdzić, że w ten sposób
    uratujesz babcię. I ber rzetelnych podstaw chcemy pozbawiać ludzi
    prodstawowych praw człowieka po uważaniu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.