  • Data: 2022-01-26 11:58:59
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 17:17:38 +0100, J.F napisał(a):

    > Po prostu trzeba tak samo.
    > I chyba lepiej porownywac tych doroslych, bo dzieci jakos bardziej
    > odporne.

    I właśnie brałem dane "tak samo", czyli z tego samego źródła i dla całej
    populacji.
    Akurat jedynie dla Hiszpanii chciałeś szczepienia tylko dla dorosłych.
    Prostak nazywa takie coś manipulacją.

    > Kwestia propagacji. Np tam sie dobrze rozpropagowal, a u nas slabo
    > i nie wszyscy umarli.

    W Hiszpanii tak się propagował, że umarło 90 tys (przy większej populacji)
    i jakoś dalej nie chcą schodzić, a u nas już prawie 110 tys. i dalej
    umieramy.

    > Np UK do 29.06.2020
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    >
    > 313 tys zachorowan, 40 tys zmarlych.
    >
    > cos nawiasem mowiac z tymi danymi nie tak, bo im potem sumaryczna
    > ilosc zachorowan zaczela spadac.

    U mnie sumaryczne zachorowania i zgony cały czas rosną, nie tylko zresztą
    dla UK.

    > Francja 160 tys/ 30 tys
    > Belgia 62 tys / 10 tys
    > Holandia 50 tys/ 6 tys
    > Niemcy 196 tys/ 9 tys
    >
    > przyznasz, ze smiertelnosc w Niemczech bardzo mala.
    >
    > Polska 35 tys/ 1500

    Ale jaką stawiasz tezę, bo nie nadążam.

    > Chyba wazniejsze te mutacje.

    Bo?