  • 1. Data: 2022-01-05 13:18:08
    Temat: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Fejs zbanował konfederastów, a tu cicho jak makiem zasiał.
    https://spidersweb.pl/2022/01/konfederacja-facebook-
    ban.html

    Co robią Master, Ącki, Filipek i inne Rębajły? Czemu jeszcze nie tupią
    nóżkami i się nie pienią? Co na to grupowe foliarstwo?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-01-05 13:53:10
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [amerykańscy cenzorzy na FBook banują]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > Co robią Master, Ącki, Filipek i inne Rębajły? Czemu jeszcze nie tupią
    > nóżkami i się nie pienią? Co na to grupowe foliarstwo?

    Mam dokopywać tym z tego gówna korzystali? Jeszcze mam litość.

    Niech se banują *z konsekwencjami*. Ja tam konta "na poważnie" nie
    miałem więc mnie jako użytkownika już nie stracą *bo już się nie da* .

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-01-05 14:03:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Niech se banują *z konsekwencjami*. Ja tam konta "na poważnie" nie
    > miałem więc mnie jako użytkownika już nie stracą *bo już się nie da* .

    Prawnie sprowadza się to do tego czy rząd PiS "w obronie wolności,
    demokracji i wolności słowa" odstawi teatrzyk wykorzystując to lub
    coś podobnego jako oficjalny powód zapewne do uchwalenia nowego prawa.
    IMHO to jeszcze za mało ale "ciułać" pod przyszłe decyzję można dalej.

    "Jaki bat taka jurysdykcja" => batem jest bardzo ostra redukcja
    sprzedaży reklam przez FBook w Polsce. IMHO tym batem da się ugrać
    sporo jak wypierdolenie FBooka z rynku reklam w Polsce to
    "mały problem/czysty zysk". Jakiś Orlen nigdy nie będzie zakładał
    "polskiego facebooka"? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-01-05 14:28:19
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > Fejs zbanował konfederastów

    "ż" cenzura i tyle.

  • 5. Data: 2022-01-05 14:31:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sraj, Grzegorzu Sraczu, sraj - za to Ci przecież płacą.

    -----
    "Olin" wrote

  • 6. Data: 2022-01-05 15:42:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 05 Jan 2022 14:03:35 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jakiś Orlen nigdy nie będzie zakładał
    > "polskiego facebooka"?

    Bardzo dobry pomysł, bo można powołać kolejne ciało dla misiewiczów, żeby
    mogli podoić, póki jeszcze można.
    Centralny serwer będzie na Centralnym Dworcu Autobusowym nad Pisią Tuczną.

  • 7. Data: 2022-01-05 15:49:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 Jan 2022 14:31:27 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Sraj, Grzegorzu Sraczu, sraj - za to Ci przecież płacą.

    Zapomniałeś dodać "für Deutschland". Staraj się bardziej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-01-05 21:45:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-stycznia-2022 o 13:18, Olin pisze:
    > Co robią

    Nie wchodzą na fejsbuka. ;-)

    Do tej pory miałem sceptyczny stosunek do lextvn.

    Ale to już jest WOJNA! ;-)

    Trzeba wynająć Giertycha i pozwać tych zabójców wolności słowa ;-)

  • 9. Data: 2022-01-05 22:37:03
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dobór słów kluczowych w oświadczeniu KPRM jak dla mnie oznacza minimum
    "publiczne nie całkiem wprost nie rezygnowanie" z wykorzystania szeroko
    otwartych przez FB prawnych możliwości :-)

    https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
    > KRP-54.1 Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz
    > pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
    > KRP-54.2 Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz
    > koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek
    > uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub
    > telewizyjnej.

    https://tvn24.pl/polska/konfederacja-zlozy-pozew-prz
    eciwko-facebookowi-po-usunieciu-jej-profilu-5549742

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2022-01-05 23:40:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 21:45, _Master_ pisze:

    > Nie wchodzą na fejsbuka. ;-)
    >
    > Do tej pory miałem sceptyczny stosunek do lextvn.
    >
    > Ale to już jest WOJNA! ;-)
    >
    > Trzeba wynająć Giertycha i pozwać tych zabójców wolności słowa ;-)

    A ty nadal nie rozumiesz za co ich banują i że to nie ma nic wspólnego z
    wolnością słowa.
    Dlaczego mnie to nie dziwi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr