  • Data: 2022-01-26 06:30:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 22:02, Kviat pisze:

    > Przecież w tych linkach było...

    No właśnie... nie było.

    > że trzecia dawka podnosi skuteczność do
    > mniej więcej poziomu skuteczności dawki podstawowej na warianty
    > poprzednie. Były podane badania...

    No ale nie o to pytałem. I tak w koło macieju.

    > Wynika z nich, że pełna dawka na warianty poprzednie, to dwa
    > szczepienia, a na omicron 3 (lub więcej)

    Nie wynika - pełna dawka to dalej dwie dawki.

    > Nie chce mi się czytać wszystkiego na bieżąco specjalnie dla ciebie,

    To po co wrzucasz co chwila linki nie na temat?

    > Wyszukałem za ciebie linki, zamieściłem cytaty... Napisz co jeszcze mogę
    > zrobić. Dla szura Kaczanowskiego nie miałbym tyle cierpliwości.

    Przecież ci wyrażnie pisałem co mółbyś zrobić - podać opracowanie z
    którego wynika że szczepienie _pełną_dawką_ (a więc poki co dwoma)
    zapobiega _zachorowaniu_ a nie
    _ciężkiemu_przebiegowi_lub_hospitalizacji_ z określoną skutecznością
    _czyli_XX%_z_95Cl_ i dobrzeby było jakby tą skuteczność badać po 5
    miesiącu bo dopiero po pięciu miesiącach możesz się doszczepić trzecią.
    No i żeby się ktoś podpisał, data żeby była, recenzowania już nie wymagam.

    > Dla porządku:
    > https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-01-20.pdf

    A... no i z tym niemieckim jak już mówiłem jest pewien problem. Myślę,
    że na każdy temat można coś znaleć po angielskiemu. Jak już musisz po
    niemiecku, to zacytuj chociaż konkretnie. W podstawowym znam to z pomocą
    translatora ogranę, ale całego atrykułu to nie bardzo.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.