  • Data: 2022-01-26 01:48:39
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oraz emerytów. Po tym jak narracja eksperta "nie będą zakżać, bo sami
    > nie będą zakażeni" upadła, upada tym razem twoja hipoteza, że nie
    > wpuszczamy nieaszczepionych do kin, teatrów, siłowni, knajp i dyskotek i
    > muzeów, bo zapchają szpitale. Sądzę, że grupa dominująca, czyli
    > niezaszczepioni 60+ nie zarazili się na siłowniach, w kinach czy nawet
    > specjalnie nie podejrzewałbym ich o obecność w teatrze. Więc jedynym

    Nie rozumiem. To, że jest dużo emerytów wsród poważnie chorych (choć
    ciagle pewnie więcej tam niezaszczepionych emerytów, a mnie umiera
    zaszczepionych) to oznacza, że niezaszczepieni emeryci nagle przechodzą
    kowida tak samo jak zaszczepieni?

    > tłumaczeniem jet to co powiedział kraska - będziemy ich gnębić aż się
    > zaszczepią. Bo nie mamy jaj wprowadzić obowiązkowego szczepienia, bo
    > musielibyśmy wziąć na klaty konsekwencja a przede wszystkim wkurwienie
    > suwerena.

    No tak zapewne jest, ale to przeciez niewiele zmienia co do kwestii
    skuteczności w ochronie przed ciężkim przebiegiem.

    --
    Marcin