  • Data: 2022-01-26 07:47:57
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 02:00, Marcin Debowski napisał:

    > No jak nie ma to nie ma, bo za wcześnie. Czy to oznacza, że powinno się
    > przyjąć, że obecne szczepionki nie chronią w ogólę więc puszczamy
    > wszystko na żywioł?

    właśnie przyznałeś, że noszenie czerwonych skarpet nie działa, ale
    będziesz je nosił, by nie puszczać wszystkiego na żywioł (tak
    podkoloryzowałem trochę, byś może łatwiej wyłapał absurd tego co piszesz)

    > Inaczej: nie wiemy w jakim stopniu zaszczepienie zwiększy szanse, że
    > babcia nie zachoruje. Mozemy się spodziewać, że w jakimś te szanse
    > zwiększy, ale nie wiemy czy w stopniu istotnym.

    dane pokazują, że w ogóle, a nawet są przeciwskuteczne, na dobrej
    jakości badania trzeba poczekać, bo cały czas mamy eksperyment.

    --
    http://zrzeda.pl