  • Data: 2022-01-25 20:56:14
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 19:34, Shrek pisze:

    > Tania retoryka.
    >
    > A co powiesz o mnie, który się szczepię ale jestem przeciwny
    > manipulacjom ministra o tym jak to szczepionki doskonale działają* a
    > także naginania prawa, co oczywiście będzie wykorzytywane jako przetarta
    > ścieżka do różnych kurewst w przyszłości? Do obowiązkowych szczepień
    > jest rozporządzenie o obowiązkowych szczepieniach a nie niekonstytucyjne
    > szykanowanie ludzi którzy nie poddali się "dobrowolnym" szczepieniom.

    > Wiec napisz do ministra nich wpiszę na listę szczepień.

    Więc sam widzisz, że to nie wina szczepionek.
    Szczepionki działają, tylko ze szczepieniami jest krucho.

    Takie coś znalazłem:
    https://www.petycjeonline.com/obowizkowe_szczepienia
    _-_nie_dla_lamania_prawa

    Czy pisowscy ministrowie czytają listy od obywateli, czy od razu
    wieszają je w kiblu bez otwierania?

    I takie coś:
    https://samorzad.infor.pl/sektor/zadania/zdrowie/538
    5579,Obowiazkowe-szczepienia-na-Covid19-tresc-rozpor
    zadzenia.html

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 22 grudnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej
    Polskiej stanu epidemii Dz.U. z 2021 r. poz. 2398

    W innych państwach są odważniejsi.
    https://www.mp.pl/szczepienia/aktualnosci/288837,wlo
    chy-wprowadzaja-obowiazkowe-szczepienia-przeciwko-co
    vid-19-dla-osob-w-wieku-powyzej-50-lat

    Pozdrawiam
    Piotr