  • Data: 2022-01-25 20:50:12
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 20:35, Kviat pisze:

    > W tym co ci podawałem było wielokrotnie napisane na jakiej podstawie
    > naukowcy zalecają dawki przypominające i dlaczego.

    Wiem. Szczepiłem się trzeci raz. Ale nie o to pytałem:P

    > Shrek - ja naprawdę odpowiadam najprościej jak potrafię. Prościej już
    > nie potrafię.

    Najprościej to by było jakbyś w końcu podał te dane o skuteczności
    zapobiegania szczepionki w pełnej dawce przeciw zakażeniu omikronem. No
    ale jakoś tego najprostszego dokonać nie umiesz, więc cały czas
    zarzucasz mnie danymi z... którymi się zgadzam.

    Tak - sczepienia zmniejszają ryzyko ciężkiego przebiegu i śmierci, tak
    warto brac trzecią dawkę (zwłaszcza jak nie jesteś już młodym byczkiem).

    Nie - to że się zaszczepisz nie spowoduje że babcia nie zachoruje. Nie
    to że się zaszczepisz nie zmniejszy znacząco (o ile wogóle) na
    zachowrowanie na omicrin.

    Tyle i aż tyle. Daj te dane o ochronie pełną dawką przed zachorowaniem
    na omikron (i na boga nie o hospitalizacji i zgonach) i zamykamy temat,
    bo w reszcie się zgadzamy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.