  • Data: 2022-01-25 20:41:07
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 11:54, Olin pisze:

    > Manipuluje, ale to nie powód, żeby dołączać do szurów.

    Mistrzu. Tylko nikt tu nie szuruje. Po prostu skuteczność szczepionek
    się zmniejszyła a w zakresie zapobiegania wystąpieniu choroby
    prawdopodobnie zanikła całkowicie. Na szczęście została niepomijalna
    skuteczność w zapobieganiu ciężkiemu przebiegowi. Dalekie od
    doskonałosci ale jak się nie ma co się lubi... Tyle i aż tyle. A teraz
    trzeba to przyznać i opracować metodę zarządzania pandemią oprtą na tych
    nowych danych a nie im zaprzeczać i manipulowac danymi "od początku
    szczepień"/

    > Już rzucałem liczbami i wyszło, że we wrześniu 95% zmarłych na kowid nie
    > starszych niż 60 lat było nieszczepionych.

    To akurat statystycznie bez znaczenia. Ile tych osób było? Dziś był
    dobry art na gazeta.pl. Zgony poniżej 60 to statysycznie mało znaczący
    margines. Tylko proszę nie wyjeżdzaj że każdy zgon to tragedia - nie tak
    się zarządza pandemią.

    > Potem spada odporność i
    > przyszedł omikron, ale w grudniu i tak wychodziło, że warto się szczepić,
    > co do czego - jak rozumiem - już się zgadzamy.

    Tak - zgadzamy się. Nie zgadzam się po prostu na manipulację i
    zaprzeczanie faktom. Oraz bezprawną dyskryminację za nie przyjęcie
    "dobrowolnej" szczepionki. Rząd chce zmusić obywateli - ma do tego
    legalne narzędzia. Nie ma jaj.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.