  • Data: 2020-10-10 10:59:47
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, jak jesteś gliną i dostajesz zgłoszenie, to wiadomo, co
    > zrobić.

    A jak nie jestes glina to nie wiesz?
    Ja bym wiedział.
    Moze podział nie przebiega po linii glina - nie glina tylko normalny
    człowiek - szuja?

    > Ale przychodzi do Ciebie koleżanka i żali się, że Twój
    > kolega 10 lat temu - jak jeszcze wszyscy razem chodziliście do
    > podstawówki - wkładał jej rączki do majtek.

    CZyli teraz zrównujesz czynnosci seksulane miedzy dwoma 10 letnimi
    dziecmi a miedzy 10 letnim dzieckiem i dorosłym mezczyzna?
    dobrze zrozumiałem te analogie?

    > Lecisz z tym do
    > prokuratora, czy jednak próbujesz rozkminić, czy to prawdopodobne
    > i przede wszystkim - wiem, mam zboczenie - czemu teraz po 10
    > latach Ci o tym mówi?

    Musze jednak powrocic do tematu - gdyby mi ta kolezanka powiedziała ze
    10 lat temu, jak była w podstawowce to ja nauczyciel wfu obmacywał to
    wiedziałbym co zrobić. Poszedłbym z nia na policje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie