  • Data: 2020-10-10 14:42:23
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2020 o 06:05, Marcin Debowski pisze:

    > Nie, jeśli się robi za morlany autorytet.

    Nie zgadzam sie z Tobą. Wypytał bym, postarał się skonfrontować z
    dostępnymi faktami. Ale jeśli z takiego pobieżnego sprawdzenia nie
    wynika oczywista wina księdza, to też bym nie zawiadamiał. Chyba, że
    przyszło z problemem dziecko i wiemy, ze powiedzmy rodzice tego nie
    zrobią, a informacja dotyczy zdarzenia sprzed chwili i zwłoka może
    doprowadzić do zatarcia śladów i dowodów.

    > Jakby mieli przejrzyste własne procedury i byłaby taka wola, to
    > uprawdopodopnili by szybciej zarzuty niż machina prawna.

    Ale w pośpiechu można "babola" strzelić. Przy czym trzeba jakiś złoty
    środek zeznać. Ja jestem zwolennikiem, by przy powaznym znaczeniu rzucić
    wszystko i wszystkimi siłami atakować. A potem burza mózgów i analiza
    całości informacji. A nie przesłuchiwanie latami świadków.

    > Święta świętość liurgii. Chaiłbyś aby ślubu udzielił Ci ksiądz, który
    > potem okazłby się gwałcicielem paru dzieciaków?

    Ślubu udzielają sobie małżonkowie - jedyny dostępny wiernym nieduchownym
    sakrament :-) Co tam mi za różnica, Co mi za różnica, jakiej moralności
    człowiek stał obok? Zresztą wierząc, że te sakramenty są od Boga, to
    pośrednik ma małe znacznie. To tak, jakby Cie niepokoiło to, że
    listonosz przynoszący paczki z ALLEGRO ostatecznie okazał się oszustem.>
    > Ze 2x to już MZ lekki smród i należałoby wyjasniac a w międzyczasie
    > zakwaterować w jakimś domu księży-emerytów a nie w parafii. Do czasu
    > wyjaśnienia.

    Nawet jedno wiarygodne pomówienie o poważne zdarzenie jest powodem do
    niepokoju.

    --
    Robert Tomasik