  • Data: 2020-10-10 15:00:59
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Jezeli rozmawiamy o sprawie gdzie glównym zarzutem jest to ze pedofile
    > byli (sa?) regularnie kryci przez dosc potezna i autonomiczna
    > instytucje to mowienie o wykrytych przypadkach jest obarczona spora
    > doza watpliwości.
    > Ty mowisz ze nie wierzysz pismakom bo moga cos tam przekrecic.
    > Ja mowie ze nie wierze oficjalnym statystykom bo na 100% kler je
    > przekreca swoja dzialalnoscia do czego w wielu miejscach juz sie
    > przyznał i co wielokrotnie juz im udowodniono.
    > Wierzysz ze juz wyłapano wszelkie przypadki ukrywania?

    Ja się z Tobą zgadzam nawet. Wiesz, co nam z tego wychodzi? Że tak
    naprawdę nikt nic nie wie, a jedynie pieniaczymy się z jakimiś pomówieniami.

    Czasem są takie samopotwuerdzalne wiadomości, które nie mogą się okazać
    fałszywe. Nic do Ciebie osobiście nie mam, ale wyobraź sobie, ze rzucę
    artykułem, z którego wynika, że "Budzik jest pedofilem, tylko ma układ w
    organach ścigania i go nie ścigają". No i teraz tak:

    Jak w wyniku tego nie zostanie Ci udowodniona pedofilia, to informacja
    jest potwierdzona, bo przecież pisałem, że masz układy. Jak się okaże,
    że organom się uda potwierdzić, to popatrz, jakie miałem dobre
    informacje i dopiero ja musiałem napisać artykuł, by się za Ciebie
    wzięli. Jak się wkurzysz i mnie podasz do sądu, to po pierwsze okaże
    się, ze sądy chronią przed biednym dziennikarzem pedofila, a po drugie w
    ostateczności powiem, że ofiary są zastraszone i wstydliwe i dlatego
    nikt nie chce tego potwierdzić.

    W takim wypadku najlepszą taktyką jest nic nie robić. Wówczas
    pomawiający zaniepokojony brakiem reakcji zaczyna kombinować i
    najczęściej w końcu walnie taką informacją, że można w miarę łatwo
    wykazać, że jest głupia. I na to moim zdaniem "gra" kościół.

    --
    Robert Tomasik