  • Data: 2020-10-10 14:30:14
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przekonują Cię linki, które zapodał Olin? 4-7% w populacji państw
    > "zachodnich"? W Polsce księża wydają się być bandą aroganckich bufonów. To
    > sprzyja bezczelności i śmiałości więc i ten odsetek może być wyższy.

    Też mi się wydawało, ze powinien być wyższy, ale tu się okazuje, że to
    dwa rzędy wielkości niższy poziom. Pytanie, jak oni te 4~7% liczą. Bo
    jeśli biorą dane rzeczywiste i korygują przez tzw. "ciemną liczbę",
    czyli w wypadku takich przestępstw mnożą przez te 33, no to i u nas
    może wyjść sporo. No i nadal w różnych krajach mamy różną granicę
    "gotowości" - bo mi się ten termin spodobał. Jak w takiej Szwecji ta
    granica podobno jest na poziomie 18 lat (później dojrzewają, bo dalej na
    Północ) to w ogóle mogą mieć tych pedofili tak liczonych sporą część
    populacji. Która dziewczyna w Polsce przed osiemnastką nie "przytuliła
    się" do jakiegoś chłopaka?

    Po za tym idę o zakład, że jest masa takich przypadków na pograniczu. Bo
    sprawca położył rękę na pośladku ofiary i teraz jeden uzna to za
    molestowanie, a drugi stwierdzi, że się czepiamy.

    --
    Robert Tomasik