  • Data: 2022-08-08 14:49:46
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Aug 2022 10:21:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > O ile w wypadku tasera teoretycznie jest on tak skonstruowany, że nie
    > powinien zabijać i będzie to nieumyślne spowodowanie śmierci,

    a nie ma w instrukcji czegos, ze osoby ze słabym sercem sa narażone,
    itp?
    A na kursie nie uczą? A etyka policyjna nakazuje nie interesowac sie,
    a nawet zapomniec przyklady ze swiata?

    Wiec uzycie tasera na pacjencie w toalecie, w kajdankach,
    bez przeczytania diagnozy lekarskiej o stanie zdrowia, to mi wyglada
    jak zabojstwo z zamiarem ewentualnym ...

    > By można było dowieść zabójstwo, trzeba by udowodnić, że sprawca
    > wiedział, że zabija, albo co najmniej się godził z takim skutkiem.

    o, to to to ...

    > No i nie mamy dowodu na to, że przyczyna był taser.

    A w rozdzielni bedzie jednoznaczny dowod?

    > Wystarczyłoby również trafienie go pociskiem, ale nie strzelali. Nie
    > powinni go dusić ani razić taserem, ale to nie jest zabójstwo. Zabójstwo
    > by było, jakby udusili.

    A to policjanci nie wiedza, ze duszenie prowadzi do smierci?

    J.