  • Data: 2020-09-12 09:49:23
    Temat: Re: Interwencja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedział.

    Teoretycznie mógł skłamać, ale samo takie przypuszczenie nie daje
    podstaw do ŚPB. Sądzę, że tam coś wcześniej musiało już być. I to nie
    wcześniej kilka minut, a może i kilka dni albo miesięcy. Sugeruje to:

    1) siedzący nagrywa policjantów och chwili podjechania, jakby się
    spodziewał problemu;

    2) 6 policjantów na miejscu zdarzenia, z czego 2 operacyjnych;

    3) Kask ochronny.

    --
    Robert Tomasik