eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 04:04:45
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Czemu? Po prostu pytam. Nigdy nie byłem fanem RT i w sumie dowiedziałem
    > się o tym portalu po tym, jak go zablokowano. Rzuciłem okiem z
    > ciekawości, cóż on takie tam piszą i stwierdziłem, że w sumie niczego, o
    > czym bym nie wiedział.

    No właśnie nie ma tam nic co zachęcałoby w miarę rozwiniętą osobę do
    regularnego korzystania, a osoby, które bezboleśnie obejdą wszelakie
    ograniczenia zwykle mają źródła informacji, którym wiedzą, że mogą
    bardziej ufać. Jak jesteś zdeterminowanym putinofilem to też masz swoje
    źródła, bardziej ekstremalne niż RT. RT jest w zasadzie dla
    bezkrytycznych, niczym nie wyróżniających się mas.

    > No gdziekolwiek, to już niekoniecznie. Są serwisy, do których loguję się
    > Google, czy FaceBook. Wydaje mi się, że nie ma co tu się spinać po prostu.

    No ale po co kombinować, skoro można zawsze mieć włączone
    zabezpieczenie? Od wielkiego dzwona zdarza się, że blokery skryptów i
    trakerów uniemożliwiają korzystanie z normalnej strony. Wtedy można je
    selektywnie wyłączyć lub zapauzować. Nb. to że coś nie działa na stronie
    bo jest bloker skrytpu lub śledzenia jest też jakimś znakiem, że coś
    śmierdzi. Na ogół tym czymś jest zwykła niekompetencja osób
    odpowiedzialnych za stronę, ale trzeba być czujnym :)

    --
    Marcin