eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 02:50:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jaki argument? Kwiatek pisał, że skoro wycinamy strony pedo i black
    > markety w torze to powinniśmy rt.com.

    Argument taki, że wycinamy podług szkodliwości społecznej i jak się tak
    zastanowić to wcale nie jest jasne, czy jakaś strona gdzie można
    zakontraktować nielegalne usługi jest bardziej szkodliwa niż takie RT.
    Tam masz mimo wszystko jednostkowe zdarzenia, przy RT i podobnych
    totalne sper..lenie dosłownie milionów osób, czego efektem jest m.in. co
    się obecnie dzieje z Ukrainą. Chcesz wycinać pedofilów z ofiarami na
    poziomie kilku tysięcy nie-trupów, a masz wątpliwości czy wyciąć coś co
    prowadzi do pięciocyfrowej ilości trupów (jak na razie), bo to media.

    --
    Marcin