  • Data: 2005-01-12 17:34:50
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miau" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cs3lk8$kdb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak. PolaczyLAM moja i Twoja odpowiedz, zebys wiedziala o co chodzi -
    sorry
    > :)

    ej nie przesadzaj :) taka tepa to nie jestem :)

    ale jestes uparta:) ale coz masz prawo :)

    > Watpie, zeby moje dzieci kiedykolwiek chcialy skarzyc mame o alimenty :)

    a tego to nie mozesz byc pewna :) niekiedy sie zmijke chowa na wlasnej
    dorodnej piersi :)

    > I znow niedomowienie - Konrad twierdzil, ze wystarczy, ze uprawniony zlozy
    > wniosek o umorzenie postepowania wobec dluznika. Tyle, ze IMHO tytul
    > wykonawczy nie bedzie tu tozsamy z formalnym zniesieniem obowiazku alim.

    Konrada to ja nie czytalam :) dla mnie bylo istota pytanie zainteresowanego
    a byl nim niejaki ?

    > To skad wiec taki opor???

    z praktyki by nie zasmiecac bez potrzeby zycia i sadow :) a w przypadku
    kiedy piszesz ze powinien prawnie zalatwic sprawe , ktora nie potrzebuje juz
    takiego zalatwienia w odn. do powoda bede twierdzila , ze to sztuka dla
    sztuki ...

    Sandra