  • Data: 2005-01-13 18:00:08
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "miau" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cs6ank$3p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A takie postępowanie w jakim trybie się odbywa ?

    *** Zarty sobie robisz???
    P.S. Zostan sobie przy swoim komorniku [choc nikt takiego pytania nie
    zadawal] i postepowaniu nieprocesowym, a ja sobie zostane przy swojej
    propozycji.
    EOT

    przyp.:
    "Oczywiście, że nie trzeba żadnego "wniosku do sądu". Czyżby jakieś nowe
    postępowanie nieprocesowe ?
    Jeżeli była wszczęta egzekucja komornicza - to wniosek do komornika o
    umorzenie egzekucji. Jak jej nie było to wystarczy jak radził żuko / Shark
    von Cygnus.
    Pzdr.
    Marek"

    Tiaa - to umorzenie egzekucji komorniczej = zniesienie obowiazku alim. -
    nastepna chora teoria...

    --
    Pozdr
    miau