  • Data: 2005-01-14 10:14:23
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "miau" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cs6qrl$hd1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Co ty za przeproszeniem wypisujesz kobieto! Z choinki sie urwalas? Nie
    wiem
    > jak inni, ale mnie juz doprawadza to do szewskiej pasji co wypisujesz!
    *** Od tego jest KF. Nie musisz czytac tego, co napisalam.

    > Moze jestes gleboko wierzaca niepraktykujaca ?
    *** A tu juz jest moja sprawa.

    > tzn. z gatunku tych przetereotyzowanych ? Bo jezeli nie rozumiesz, ze
    okreslenie "nie moga znesc
    > tego ob. w formie zawarcia umowy" odnosi sie li tylko do zniesienia zasady
    > art. 128
    *** Odpowiedzi szukaj w poscie Marka wyzej [bardzo trafne orzeczenie SN]

    > a nie dotyczy swodoby juz wierzyciela i dluznika, ktorzy moga sobie robic
    co chca
    > z alimentami,
    *** A ty w dalszym ciagu nie rozrozniasz postepowania egzekucyjnego od
    obowiazku alimentacyjnego...

    > a wierzyciel moze spokojnie zwolnic wierzyciela z dlugu, a ten
    > jezeli to przyjmie zobowiazanie wygasa i tyle...
    *** Fakt, ze zwolnilam np. eks-meza z dlugu [splacil wszystkie naleznosci do
    funduszu, do komornika i moje] - czyt. umorzono mu egzekucje komornicza na
    moj wniosek - nie oznaczalo wcale automatycznego zniesienia obowiazku
    alimentacyjnego.
    Oczywiscie, ze wierzyciel moze zwolnic dluznika z dlugu w kazdej chwili, ale
    to nie oznacza wcale, ze wolno mu przestac placic alimenty.
    Chyba jednak to Ty sie z choinki urwales - i to z wysokiej :)

    > i jezeli zaraz mi odpowiesz, ze ma to znaczenie tylko w stosunku do kazdej
    miesiecznej naleznosci to ja odpowiem, ze to jest bez znaczenia,
    *** Nie odpowiem juz nic.

    > bo po prostu per facta concludentia co miesac wierzyciel bedzie zwalnial
    dluznika, a ten to przyjmowal, od tyle...
    *** Nie bede tego komentowac.

    --
    Pozdr
    miau