  • Data: 2002-06-18 06:36:35
    Temat: Re: radary policyjne
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a) w wiadomości:
    <5...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>...

    >nie wiem, gdy mnie zatrzymuja to zawsze wysiadam i podchodze do
    >samochodu
    >jest to grzeczniej niz czekac w srodku na siedzaco gdy ktos inny pracuje
    >i musi stac,
    >a poza tym sam moge zobaczyc odczyt radaru

    I dostaniesz kiedyś za swą grzeczność opierdziel, a jak policjanci będą w
    trakcie jakiejś akcji, możesz wylądować na glebie i być zrewidowany.
    Przepisy wyraźnie mówią, że nie wolno wysiadać z samochodu w trakcie
    kontroli drogowej, chyba, że policjant kontrolujący samochód wyda tobie
    takie polecenie.

    Pozdrawiam
    Jaszyn