  • Data: 2002-06-18 21:03:58
    Temat: Re: radary policyjne
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "laik523" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aend2r$g5a$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Przepraszam za uwagę, ale wywiązała sie dyskusja nie na temat.
    >
    > Miałem już taki przypadek w nocy. Wykrywacz radaru nie piknął. Oczywiście,
    > jechałem 80 zamiast 60. Zostałem zatrzymany i zawołany przez policjanta.
    > Pokazał mi wynik - 83 km/h. Zaskoczyło mnie, że mi nie piknął. wykrywacz i
    > zapytałem czy to jest foto-radar czy normalny. Po odpowiedzi, że normalny
    > poprosiłem o czas pomiaru i czas bieżący. Policjant pokazał mi czas i
    > okazało się, że od pomiaru minęło ponad 4 minuty. Zaprzeczyłem, że jest to
    > mój czas gdyż zaraz przede mną zatrzymano innego kierowcę i trwały
> [...]

    Mój znajomy z drogówki mówi że z "filozofami" wogóle nie gada.Jak się
    kierowca nie zgadza to kierują sprawę do sądu a tam wiadomo ze to policjant
    ma rację a nie popełniajacy wykroczenie kierowca.Sąd bardziej wierzy
    bezstronnemu i niezainteresowanemu policjantowi.Radar K-15 uznawany w
    policji za najlepszy nie ma wcale pomiaru czasu..

    Leszek