  • Data: 2010-02-26 13:42:36
    Temat: Re: list z banku
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:
    > w wiadomości news:4b86b012$1@news.home.net.pl...

    > Dziwię się, że się dziwisz. Przecież to bardzo często stosowana, niemal
    > standardowa procedura.
    > Na większości znanych mi formularzy bankowych służących potwierdzeniu
    > faktu zatrudnienia i osiąganych dochodów znajdujemy oświadczenie
    > kredytobiorcy upoważniające "nieodwołalnie" pracodawcę do potrącania rat
    > kredytu z jego wynagrodzenia na żądanie banku. Kredytobiorca z reguły to
    > podpisuje. Dalej znajdujemy formułkę "przyjmuję powyższe oświadczenie do
    > wiadomości i zobowiązuję się realizować jego treść". Tę formułkę ma
> [...]

    Pierwszy raz z takim czymś się spotykam, ale może dlatego, że nie często
    biorę kredyty/pożyczki... W interesie pracownika jest co najwyżej
    wyjaśnić sprawę, byc może to wcale nie on zaciągał ten kredyt. Z takimi
    sytuacjami też się spotkałem. Niektórzy w czasie boomu kredytowego
    rozdawali kredyty na dowód, nie sprawdzając nawet, czy nie został on
    zastrzeżony, jako skradziony....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl