  • Data: 2010-02-26 14:16:10
    Temat: Re: list z banku
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:

    > Oczywiście, w razie niezgodności trzeba sprawę wyjaśnić. Ale nie
    > szukajmy wyjątków (które oczywiście mogą się zdarzyć). kiedy mowa o
    > pewnej standardowej procedurze, która zapewne w zdecydowanej większości
    > przypadków dotyczy standardowej sytuacji: kredyt wzięty, raty nie płacone.
    > MIchał

    Ja z natury nie zgadzam się na jakiekolwiek obciążanie konta, czy też
    pensji z automatu. Jak telekomunikacja polecała, by dać możliwość
    przesyłania polecenia zapłaty od razu do banku, wysłałem ich na drzewo -
    bo miało mi to ułatwić życie. Dzięki temu jednego miesiaca, mógłbym
    zostać - przynajmniej na kilka dni - do czasu wyjaśnienia bez większej
    gotówki, bo się coś tam im nie zaktualizowano i miałem trzy krotnie
    zawyżony rachunek... Kilka stówek byloby zamrożonych w tepsie... A tak
    na spokojnie zareklamowałem, zostalo mi zaproponowane, bym zapłacił wg
    właściwych wyliczeń zapłacić rachunek, a korektę faktury dostanę w
    najbliższym czasie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl