  • Data: 2010-02-26 17:24:21
    Temat: Re: list z banku
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-26 15:39, Michal wrote:

    > Z właściwym sobie taktem i uprzejmnością przechodzisz do ataku. Ale po co?
    > Druczki o jakich pisałem widuję nagminnie (kilka razy w miesiącu)
    > działając po stronie pracodawcy. Z reguły odmawiam podpisu akceptującego
    > dyspozycję pracownika, przez co narażam się na pretensje, że utrudniam
    > mu uzyskanie kredytu. Natomiast zechciałeś łaskawie pominąć to, co
    > najważniejsze. Mianowicie to, że i tak jakiekolwiek potrącenie będzie
    > dokonane tylko w wypadku podtrzymania zgody przez pracownika. Jak
    > pracownik powie, że się rozmyślił, to "nieodwołalna" dyspozycja nie
> [...]

    Odnoszę nieodparte wrażenie, że stoisz po ciemnej stronie Mocy. Przede
    wszystkim nie istnieje obowiązek dokonywania takich potrąceń. Dwa: bank
    narusza tajemnicę bankową, pisząc o wysokości zadłużenia. Trzeci,
    najważniejszy punkt: należy przypomnieć szanownemu bankowi, że pracownik
    może w takiej sytuacji swobodnie dysponoiwać swoim wynagrodzeniem, a w
    szczególności dokonać spłaty rzekomego kredytu.