  • Data: 2010-02-26 14:39:58
    Temat: Re: list z banku
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b87d8e4$1@news.home.net.pl...

    > Chyba sobie jakieś żarty robisz...

    > Korzystam z usług wielu banków i regularnie przeglądam sobie oferty i
    > jeszcze w żadnym nie widziałem tak chorego formularza - od pracodawcy
    > bierze się najwyżej zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach (oraz braku
    > zajęć) - i to wszystko.
    >
    > A "nieodwoływalność" oświadczenia woli to jakaś kompletna paranoja - i
    > to, jak mniemam, niezbyt zgodna z prawem.

    > Widać to jakaś norma w szemranych bankach ;->
    >
    > Jaki reprezentujesz? ;->

    Z właściwym sobie taktem i uprzejmnością przechodzisz do ataku. Ale po co?
    Druczki o jakich pisałem widuję nagminnie (kilka razy w miesiącu) działając
    po stronie pracodawcy. Z reguły odmawiam podpisu akceptującego dyspozycję
    pracownika, przez co narażam się na pretensje, że utrudniam mu uzyskanie
    kredytu. Natomiast zechciałeś łaskawie pominąć to, co najważniejsze.
    Mianowicie to, że i tak jakiekolwiek potrącenie będzie dokonane tylko w
    wypadku podtrzymania zgody przez pracownika. Jak pracownik powie, że się
    rozmyślił, to "nieodwołalna" dyspozycja nie zostanie wykonana. Niech się
    bank z kredytobiorcą prawuje. Niezależnie od powyższego uważam, że często
    zgoda pracownika na potrącanie w takim trybie jest dla niego korzystniejsza
    niż dopuszczenie do egzekucji. I tyle.