  • Data: 2010-02-26 16:31:04
    Temat: Re: list z banku
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 26, 2:16 pm, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Ja z natury nie zgadzam si na jakiekolwiek obci anie konta, czy te
    > pensji z automatu. Jak telekomunikacja poleca a, by da mo liwo
    > przesy ania polecenia zap aty od razu do banku, wys a em ich na drzewo -
    > bo mia o mi to u atwi ycie. Dzi ki temu jednego miesiaca, m g bym
    > zosta - przynajmniej na kilka dni - do czasu wyja nienia bez wi kszej
    > got wki, bo si co tam im nie zaktualizowano i mia em trzy krotnie
    > zawy ony rachunek... Kilka st wek byloby zamro onych w tepsie... A tak
    > na spokojnie zareklamowa em, zostalo mi zaproponowane, bym zap aci wg
> [...]

    Tomku - polecenie zaplaty - o ktorym zakladam ze mowisz charakteryzuje
    sie m.in. tym, ze w DOWOLNYM momencie dzwonisz do banku i mowisz -
    "zmienilem zdanie, prosze cofnac ta transakcje, ktora zaplacilem
    poleceniem zaplaty" i bank od reki jest zobowiazany zaksiegowac Ci te
    kwote z powrotem na konto.

    Zgadzam sie, ze mozna bylo nieufnie podchodzic do tej formy platnosci
    przy jej wprowadzaniu, ale minelo zdaje sie 10 lat i osobiscie
    korzystam i cenie sobie te wygode.

    Maurycek