  • Data: 2002-02-02 22:25:42
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Feb 2002, szadok wrote:

    >+ Użyszkodnik Sławomir Szyszło zeznaje:
    >+
    >+ > IMHO tzw. skanowanie portów jest niczym innym, jak sprawdzeniem
    >+ > możliwości skorzystania z danej usługi. Np. skanowanie portu 80 jest
    >+ > sprawdzeniem, czy dany serwer udostępnia usługę WWW.
    >+
    >+ Niby tak, ale jak nazwać skan portów od numeru 4541 do 4585?

    Wiesz, zdarzało mi się oblecieć wszystkie drzwi w przeguwym autobusie
    nim do ostatnich udało mi się wsiąść... ;)

    >+ I do tego próba zalogowania się na lokalny serwer news jako root?

    A bylo info że *nie wolno* ?
    AFAIK to w hAmeryce poważnie traktują tekst announmentu
    pojawiający się przy logowaniu. I jak tam jest coś
    w stylu "Welcome" - no to welcome, ładujemy się :)
    Jak jest "Access restriction apply" albo co - to już
    inna sprawa. Było "welcome" czy "unauthorized....prohibited" ?
    No i może "gość" po anglijsku nie rozumiał... ;) !

    >+ pozdrawiam,
    >+ szadok

    Pozdrowienia, Gotfryd